Interview met Michelle Maaijen

Wij benaderen vraagstukken vanuit meerdere invalshoeken

Oog voor de problematiek van de klant, vragen benaderen vanuit meerdere invalshoeken, veel collegiaal overleg en werken in een informele sfeer. Dat typeert Pallas Advocaten en daarmee zijn ze anders dan de traditionele advocatenkantoren. De benadering vanuit meerdere invalshoeken komt de kwaliteit van je werk en van de adviezen alleen maar ten goede.

Zaken worden onderling besproken
Ik ben sinds februari 2014 bij Pallas Advocaten werkzaam en ben bij Pallas helemaal op mijn plek. Bij Pallas wordt er onderling veel kennis en informatie uitgewisseld en worden zaken onderling besproken, inhoudelijk, maar ook over de specialismen van je collega’s. Dit spreekt mij enorm aan.

De adviserende rol die je als arbeidsjurist hebt, is erg belangrijk
Ik ben aangenaam verrast door de adviserende rol die je als arbeidsrechtadvocaat hebt. Zeker in de praktijk van Pallas. Als arbeidsrechtadvocaat kun je in veel gevallen mensen helpen met concrete adviezen.

ZZP'ers, expats en buitenlandse ondernemingen
Bovendien heb je niet alleen te maken met zaken van werkgevers of werknemers, maar ook met ZZP’ers, expats en buitenlandse ondernemingen. Pallas heeft een behoorlijke internationale praktijk. Dat maakt het werk erg gevarieerd.

Wat maakt Pallas Advocaten onderscheidend?
Het is leuk om bij bedrijven langs te gaan en je te verdiepen in de problematiek die daar speelt. Klanten waarderen dat. Met veel van onze opdrachtgevers zijn langdurige relaties. Met sommige al tien of vijftien jaar. Dat zegt alles over de filosofie van Pallas Advocaten: Know – Like – Trust. Eerst elkaar leren kennen, een klik met elkaar krijgen en vervolgens vanuit vertrouwen klanten helpen. Dat maakt Pallas zo onderscheidend.